Kimseciklerin uğramadığı tamamen kişisel bir blog. Maksat benim blogum yok demeyeyim diye.
Çok merak etmişsinizdir hemen söyleyeyim. Sosyal ağlarım sağda, site istatistikleri aşağıda. (tee en altta)
Varsa bi sorun, sıkıntı, dert tasa: hakanbudakk@gmail.com

20 Şubat 2012 Pazartesi

"V9 web siteleri portalı" sorunu ve çözümü



Bilgisayarınıza bir program, program eklentisi..vb yükledikten sonra ana sayfanız olarak tarayıcınıza yerleşen bu beladan kurtulmak için;

- Öncelikle yüklediğiniz toolbarı, kullandığınız tarayıcıdan kaldırın. 
- Ana sayfanızı "google.com.tr" ya da her ne olmasını istiyorsanız tarayıcınızın ayarlarından ayarlayın.

Sorun halen daha çözülmediyse, tarayıcı başlangıcında yine V9 Web Siteleri Portalı ile karşılaşıyorsanız;

- Masaüstünüzde kullandığınız tarayıcının kısa yoluna: Sağ tık > Özellikler yaptıktan sonra açılan pencerede "Hedef" yazan komut satırının en sonuna gelin. İkinci(En sağdaki) tırnak işaretinden sonra kalan kısmı silin. (www.v9.com/fft/fft_1329683619_134443 gibi bir adres olacak) 
- Ayarları kaydedip pencereyi kapatın (Uygula > Tamam) 

Windows 7 kullanıcısı iseniz ve görev çubuğunda tarayıcınızın simgesi varsa;

- Simgeye sağ tıklayın
- Açılan menüde tarayıcı ismine sağ tıklayın > Özellikler tıklayın.
- Sonra yukarıdaki gibi hedef kısmının en sonundaki adresi silin.


 .exe" den önceki kısımı ellemeyin, sadece sarı ile işaretli kısmı silin.

w7 işletim sisteminde görev çubuğundaki kısa yolu ayarlama


Ve ufak bir ekleme: "Adımları uyguladıktan sonra hala sorun devam ediyorsa ana sayfa ayarınızın V9 olmadığına emin olun. Tarayıcınızın ayarlarından Google'ı tekrar ana sayfanız yapmayı unutmayın."

***AYRICA ŞU YAZIYA DA BAKABİLİRSİNİZ: 

Kaldırılamayan Chrome Uzantılarını Kaldırmak


Bu yazıyı okuyup da halen daha sorunu çözemeyen varsa hakanbudakk@gmail.com adresine mail atsın. 

37 yorum:

  1. Ayrıntılı şekilde açıklamışsınız, teşekkür ediyorum, sonunda eklentiyi kaldırabildim...

    YanıtlaSil
  2. Hakan bey
    Allah sizden razı olsun sayenizde v9 dan kurtuldum

    YanıtlaSil
  3. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ olun siz olmasaydınız daha doğdurusu ben bu siteye irmeseydimo v9 mudur nedir ondan kurtulamayacktım. bu yüzden size ne kadar teşekkür etsem azdır....

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Yukarıda gösterilenleri yapmadan önce tarayıcınıza/bilgisayarınıza kurmuş olduğunuz toolbar'ı kaldırmanız gerekir. Sonra resimlerde gösterilenleri yapmalısınız.

      Ve ufak bir ekleme: "Adımları uyguladıktan sonra ana sayfanızın V9 olmadığına emin olun. Tarayıcınızın ayarlarından Google'ı tekrar ana sayfanız yapmayı unutmayın."

      Sil
    2. teşşekkürler....

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. hepsi fasa fiso masa üstündeki tarayıcıları silin ve başlat menüsünden çalıştırın eğer vindows7 ise al çubuğundan tıklayarak oluyor :) ferhat duman

    YanıtlaSil
  7. Windows 7 kullanıyorum. Görev çubuğundaki kısa yolda da aynı sorunu yaşadım. Ve sanırım başlat menüsünden çalıştırmak da tam olarak çözüm sağlayamayabilir. Sonuçta oradan da bir kısa yol çalıştırmış olacağız, bu kısa yolunda bu şekilde değiştirilmiş olması muhtemeldir. Ancak her halükarda kullandığımız kısa yolu bu şekilde ayarladıktan sonra sorun ortadan kalkacaktır.

    Eğer yaptım olmuyor diyen varsa "hakanbudakk@gmail.com" adresine mail atabilir. Elimden geldiğince yardım ederim.

    YanıtlaSil
  8. anlatım için teşekkürler. bendeki sorun gitmedi halen. tuhaf olan hedef kısmında v9 ile ilgili uzantı yok her şey normal. ama halen sekmede v9 açıyor. anasayfayı google yaptım gene açıyor gene açıyor. ne yapmak gerek ?

    YanıtlaSil
  9. Program ekle/kaldırdan daha önceden yanlışlıkla kurmuş olduğunuz yazılımı da silmeniz gerekir. Bu yazılımın adı genellikle V9 olarak yazar zaten program ekle/kadır listesinde.

    YanıtlaSil
  10. hakan bey iyi akşamlar. bende de aynı sorun var ancak programı denetim massaında listede bulamamakla beraber dediğiniz gibi o uzantının sonunda da bu yazı yok chrome.exe ile bitiyor. ancak hala sorun mevcut??

    YanıtlaSil
  11. tamamdır biraz daha karıştırınca sorun çözüldü size de teşekkürler.

    YanıtlaSil
  12. ya ben yaptım hakan bey oldu ama ana sayfa oldu yeni sekme açınca halen v9 belası açılıyor ne yapmam lazım lütfen söyleyin.

    YanıtlaSil
  13. Tarayıcınızın eklenti ayarlarına girin ve v9 ile ilgili eklentiyi kaldırın. Sonrasında tekrar kişisel ayarlarınızı yapın. (yeni sekme sayfasını, varsayılan arama motorunu, tarayıcı başlangıç sayfasını.. gibi)

    YanıtlaSil
  14. merhaba ben de bu v9'dan kurtulmaya çalıştım. önce program ekle kaldırdan sildim. sonra (google chrome kullanıyorum) tarayıcının ayarlarına girip ayarlarımı değiştirdim. ana sayfam google olduğu halde v9 açtı. ek sekmeler de v9 açıyor. yukarıdaki bütün yolları denedim. en son eklentilerine de baktım chrome'nin ama eklentilerde v9 yoktu. çerezlerden sildim ben de. tabi bundan önce goolge chrome'yi sildim ve baştan yükledim. yine olmadı. bu arada sistemim xp.
    başka bir yolu varsa lütfen yazar mısınız? çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  15. Masaüstünüzdeki Google Chrome'a sağ tıklayıp özelliklerine girin. Ardından Dosya konumunu aç ya da Hedef bul'a tıklayın. Karşınıza gelen Google Chrome'unuzun yüklendiği sayfada old_chrome.exe ve chrome.exe olarak iki tane dosya göreceksiniz. Öncelikle chrome.exe'yi silin, ardından da old_chrome.exe adlı dosyaya sağ klik tıklayarak, yeniden adlandır diyin ve dosyanın adını chrome.exe olarak değiştirin. Bu işlemleri yaptıktan sonra yukarıda anlatılanları tekrar yapın ve kısa yolunuzu düzenleyin.

    YanıtlaSil
  16. Sistemi v9 un kurlu olmadığı bir güne geri yükleyin ve v9 denen illetden kurtulun ne biçim bir tarayıcymış bu tarayıcıyı kuranların ben 1.5 saattir denemdiğim yol kalmadı tek yol sistemi geri yükleyerek düzeltmek arkadaşlar.

    YanıtlaSil
  17. elinize sağlık kurtuldum bu beladan

    YanıtlaSil
  18. Format atmak ya da sistemi geri yüklemek tabii ki kesin çözüm olacaktır ama sadece v9 değil, o günden sonra yüklenmiş olan diğer programlarınız, dosyalarınız da gidecek. Yukarıdakileri uyguladığınızda veri kaybetmeden v9 illetinden kurtulabilirsiniz.

    Diğer soru ve sorunlarınız için yorum bırakabilir veya mail yoluyla ulaşabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  19. Hakan bey yukarıda yazanların hepsini yaptım ben de Old_chrome yok ayrıca hedef sekmesinde şu yazıyor "C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe" dediğiniz kısayol değil bu ayrıca v9 diye programda yok

    YanıtlaSil
  20. chrome://extensions/

    Bu adrese girin. Kullanmadığınız, tanımadığınız ve güvenmediğiniz bütün uzantıları silin.

    Sonrada chrome://settings/searchEngines adresine girin. Varsayılan arama motorunuzu Google olarak ayarlayıp onaylayın.

    Ardından denetim masasına, program ekle kaldıra girin. V9 ile ilgili programları silin. Ayrıca kullanmadığınız, bilmediğiniz ve güvenmediğiniz programları da temizleyin.

    Sonra tarayıcınızın ayarlarını tekrar kontrol edin. Başlangıç sayfası, varsayılan arama motoru gibi ayarları tekrar yapın.

    YanıtlaSil
  21. dediğiniz şekilde yaptım hala myv9.com açılıyo anasayfada :/

    YanıtlaSil
  22. şimdi oldu gerçekten çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
  23. merhabalar ben uzantıyı kaldırdım fakat hala açılıyor,özelliklerden eklentilerin içinde arama sağlayıcı olarak duruyor fakat kaldır etkin değil ne yapmalıyım

    YanıtlaSil
  24. merhaba, benim ana sayfada sorun yok, yeni sekme açınca çıkıyor bu myv9 kaldıramadım bir türlü yardımcı olur musunuz?

    YanıtlaSil
  25. merhaba ben de aynı sorunu yaşıyorum dedğiniz her şeyi yaptım ama olmuyor ...

    YanıtlaSil
  26. Hakan hocam ben her haltını kaldırdım bu heriflerin ama çok amaçlı arama çubuğu hala değişmedi Uyarı olarak yöneticiniz tarafından denetleniyor diyor. Tarayıcı kuyruğuda temi hiç bir eklenti vs yok ama yinede kaldıramıyorum. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  27. "Bu seçenek yöneticiniz tarafından denetleniyor" seçeneği açısından benim yapabileceğim bir şey yok. Yani bu v9 portalı benim başıma geldi, kendim çabaladım kurtuldum bir şekilde, kurtulma yollarını öğrendim. Ancak portalsepeti illeti benim başıma gelmediği için tam olarak nasıl kurtulunur bilmiyorum.

    Elbet çözümü vardır ama dediğim gibi benim başıma gelmediği için tam olarak yardımcı olamıyorum.

    Portalsepeti'nin sitesinde kaldırma yöntemi gösterilmiş. (http://www.portalsepeti.com/uninstall.htm) Ancak orada değiştirmeniz gereken veriler sizde kilitli olarak görünüyor o ayrı konu. Bu nedenle postalsepeti'ne mail atabilirsiniz. Sayfanın en altında vermiş mail adresini. (support@portalsepeti.com) Eğer cevap verirlerse oradan daha ayrıntılı yanıt alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  28. ya bende bu www.v9.com/fft/fft_1329683619_134443 adresi çıkmıyo basska çözün varmı??

    YanıtlaSil
  29. Tarayıcınızın eklenti ayarlarına girin ve v9 ile ilgili eklentiyi kaldırın. Sonrasında tekrar kişisel ayarlarınızı yapın. (yeni sekme sayfasını, varsayılan arama motorunu, tarayıcı başlangıç sayfasını.. gibi). Ayrıca Program ekle/kaldırdan daha önceden yanlışlıkla kurmuş olduğunuz yazılımı da silmeniz gerekir. Bu yazılımın adı genellikle V9 olarak yazar zaten program ekle/kadır listesinde.

    YanıtlaSil
  30. Yukardaki herşeyi yaptınız Yeni Sekmede kalkmadı ise bunu yapın TEK ÇÖZÜM.....

    BAŞLAT ÇALIŞTIR KISMINA REGEDİT YAZIN.ÇIKAN SAYFADA
    HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Policies\Google\Chrome\ExtensionInstallForcelist
    KISMINDA 1 DEGERİ SİLİN VEYA VARSAYILAN ALTINDAKİ TÜM DEGERLERİ SİLİN.
    SONRA REGEDİT KAPATIP CHROME UZANTILAR KISMINA GELİN TÜM EKLENTİLERİ KALDIRIN.
    GİNE AYARLAR KISMINDAN KULLANICALARI SİLİN SORUN ÇÖZÜLMÜŞTÜR...
    Başka sorunlar için FACEBOOK /limitlessloves sorunlarınızı yazabilirsiniz!!!

    YanıtlaSil
  31. hocam resimli paylaşım icin tşkler.

    YanıtlaSil
  32. yardım edin bu v9 ukaldıramıyorum nolur yardım

    YanıtlaSil
  33. ben günlerdir o forum bu forum çözüm arıyorum söylenenlerin hepsini yaptım ama bir türlü çözüm bulamadım şu an regedit i ve viriüs tarayıcısını açtırmıyor her hal formattan başka çözüm yok

    YanıtlaSil